Fullt ös

I dag blev det lego byggande med alla barn, det finns många fördelar med att ha så många barn i huset, en av dom är att dom sysselsätter sig själva väldigt bra! En annan är att det finns så många att ge kärlek till:)

Nu är grannkillen här med. Han är också 7 år som min brors son. Så dom är ute o lirar fotboll på baksidan, min brors dotter kollar på barnprogram, min sambo och hans son är i garaget och lill tjejen sover, lugnt och skönt:)

Ska snart ge mig på pannkakorna.. Det kändes lättast idag. Jag gjorde potatismos och köttbullar till mellanmål.
Och en liten glass till efterrätt (uppskattat).

Jag älskar helgen, vill inte att det ska ta slut! Har bara jobbat en dag och det ska givetvis bli roligt att jobba hela nästa vecka men helgerna är verkligen underskattade när man är arbetslös.

I kväll blir en mysig kväll, tv och chips.. Och barnen ska i säng lite tidigare i dag helt klart. Dom var uppe väldigt sent i går eftersom vi kollade på lets´dance.

Jag får fortsätta skriva senare för nu är barnen på g in!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0