Grattis till alla 10 i topp på bloggen!

Kul att det går bra för så olika bloggare,  att det inte bara är bloggare inom en kategori som mode, kärlek, fakta osv, utan det är väldigt blandat..  Vi har en singelpappa (gillar hans blogg med tanke på att man verkligen får en insyn i verkligheten) Vi har mode bloggar givetvis (inget som jag är jätte intresserad av men som många andra är) sen har va fakta bloggar där det läggs ut fakta om filmer, händelser och diverse. Och mamma bloggar givetvis även där en bra syn i verkligheten. Med flera, med flera..

Jag vet inte vad jag är för typ av bloggare för jag håller mig verkligen inte inom ett tema utan jag slänger ut allt som far runt i mitt snurriga vardagslivs huvud. Kan ses som tråkigt för många men det är som terapi för mig! Så jag är nöjd, alla är nöjda!

Jag blir bara glad om det kommer in nån kommentar då och då mest för att det är roligt och jag känner mig uppskattad.

Så även om ni bara läser första raden så kan man ju vinka in ett Hej! Bara för att..


Då tackar jag för mig och funderar på sängen!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Ja visst är det svårt att placera sin blogg i en viss genré, för man behandlar ju utan tvekan hela livet!



Så tokigt det blev med den där kvällskursen som visade sig vara ett jobb. Hur kunde det gå så fel??!



Önskar dig en underbar helg!!



Massa kramar!!

2009-01-24 @ 00:39:42
URL: http://duracellmamman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0