Kväller

Min dag lite kortfattat:
*Steg upp kl 07.12
*På väg in i duschen (fryser som attans), det kommer inget varmvatten *suck*
*Gjorde mig i ordning
*Ska tömma tork tumlarn men ser att den stannat, kikar på tvätt maskinen, den har också stannat (men vad är detta) sätter på torktumlarn men hör att den går på "halv fart".. *suck* Tvätt maskinen går inte igång alls..
*Åt frukost och skrev samtidigt en lapp till min sambo:
God morgon älskling!
Jag hoppas ni får en bra dag! Jag ville inte väcka dig så jag skriver en lapp i stället.
Både tvättmaskin & torktumlare går på halv-fart så det blir varken tvättat eller tort, kan du kolla det!?
Jag slängde ut det som var i torktumlarn,
du får hänga upp det ordentligt sen så det torkar.
Proppen till.....................(bla bla bla)
Glöm inte o ringa om mammas bil och pelletsen.
*Häng upp tvätten som ligger på ställningen:)
*Kolla felet på tvätt o tork:)
*Proppen till el pannan:)
*Ring om mammas bil:)
*Ring pellets killen:)
*Pussas på barnen från mig!

Snälla fixa dom 5 översta grejerna efter frukost, du vet att du glömmer allt annars!
Puss Älskar Dig Massor!



*Satte mig i bilen och körde
*Tankade bilen
*Satte mig i bilen och åkte mot jobbet
*Nästan framme inser jag att jag har glömt allt jag ska ha med mig hemma vänder och åker hem.
*Kutar in i huset, tar det jag ska ha, kutar ut i bilen och kör sedan i 140 in till jobbet.
*Letar pakeringsplats i ca 10 min (som om jag inte var försenad som det var)
*In på jobbet, chefen var också lite sen *puh*
*Sätt igång o ringa, ringa, ringa, snacka lite skit med kollegorna, ringa, ringa, lunch, snacka lite, ringa, ringa,
*Slutat jobbet sätter mig i bilen och åker hem till helgen och familjen:)


Så nu sover lillan, lillkillen är på g in i sängen, snart blir det mysig kvalitets kväll med pojkvännen, skönt o få slappna av, kolla en film o bara mysa:)
Och så underbart skönt att det är helg, hela familjen är samlad, vi är kompletta och vi har inga "måsten" i helgen alls:)

Så, som jag sagt 1000 gånger på jobbet idag "Då får jag önska dig en trevlig helg, så tackar jag för mig!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0