Sessa för en dag!

Prinsessa för en dag!


Detta skulle vara den perfekta outfiten om jag skulle vara prinsessa för en dag.
Jag är verkligen en sån som kan gå i träningsbyxor i affären. Jag är inte så utseendefixirad, där i mot kan jag få för mig att vara det i bland, då ser jag helt plötsligt jätte proper ut! Det är lite roligt att se hur många olika utseenden en ända människa kan ha. Jag hade velat testa dom här kläderna från Charlotte york. Riktigt fint, propert och snoffsigt:)
Anledingen till att att jag gillar att se hur en männsika kan förvandlas är väl grundat i mitt fotograf intresse, jag fotograferar (amatör) modeller. Och det är hur roligt som helst. För vissa av dom kan man inte se att det faktiskt är dom på den färdiga bilden! Det är häftigt! Jag tycker ju även om neutrala bilder. bilder då det knappt är något smink alls inblandat, utan väldigt natur-troget!

Nu ska jag återgå till min vardag och städa lite!
Tänk om jag hade haft dom där kläderna där uppe nu! Det sägs ju att man mår bättre av att städa i bröllopsklänning eller underkläder, eller rentav bara väldigt fina kläder, det känns lite lyxigare! Ska testa det någon dag!

See u!

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Ja tänk vad underbart att för en dag gå i det här fina kläderna!! Helt klart något att sukta efter!!!



Den väska är riktigt snygg, skulle jag kunna tänka mig även till vardags!



Kramis!

2009-01-18 @ 02:03:42
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Lullaby

Ja, det är roligt eftersom det inte alls är min stil att vara så där proper:) Men så där fin vill väl alla vara:)

2009-01-18 @ 12:20:31
URL: http://alltitrehundra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0