Sladd-lös dammsugare någon?

Min dammsugare har en sladd som är ca 2 meter lång! Vad är detta? Jag kan ju knappt ta ett rum innan jag måste slita ur sladden och byta till nästa uttag. Och det finns inget värre än att hålla på med det, det är ju inte så att man har all tid i välden över för just städningen heller när man är små barns förälder!
Sen finns det ju dom som har lyxat till det och skaffat sig en själv-gående dammsugare, jag dammsugar gärna själv så jag vet att det blir riktigt gjort i alla hörn osv, men den där jävla sladden är ju inte annat än i vägen och för kort!

Så, finns det någon där ute som har en sladd-lös dammsugare till övers så är jag väldigt intresserad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0