Väntar in kvälls promenaden

Väntar på att min sambo ska komma hem från träningen så jag och grannen kan ta våran kvälls promenix.
I morgon ska jag tillbaka till jobbet! Jag har varit sjuk i 3 dagar nu, men imorgon gäller det igen!
Undrar hur många av er bloggare jag ringer till varje dag och försöker sälja mina tandborstar:S

Börjar bli lite seg, har inte sovit så bra.. Det har varit mycke nu med allt, lillan vill inte sova, jag har varit krasslig och min sambo är också helt slut.

I dag kom lillkillen hit, han stannar tills på söndag, det är skönt att ha honom lite längre än vanliigt, vi är inte riktigt kompletta när han är hos sin mamma. När han är här är vi ju hela familjen och alla är så mycket gladare då.

Jag och min sambo diskuterade här om dagen när vi ska ha min nummer 2 och hans nummer 3..
Längtar ju lite efter en liten till, men känner också att jag behöver lite vila innan jag ger mig på en krabat till..
Så vi får se, men ålders skillnaden får inte vara för stor, det har vi i alla fall kommit överens om..

Lillan vaknade och ville ha välling, nu skriker hon inte lika mycket på kvällarna, vi sitter där inne tills hon somnat med vaggvisor på en cd skiva..
Jag pratade med bvc sköterskan i går och hon sa att det är en fas hon går igenom när hon har sån separations ångest, så det går ju över men det är jobbigt ändå..

Men man glömmer så snabbt, på morgonen kommer jag inte ens ihåg det och jag tänker inte på det nått alls på dagarna..


Små älskade diamanter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0