Vardags motion

Japp, jag och grannen har börjat promenixa, det negativa är att eftersom båda har små barn och jobb får vi ta det på kvällen, och då tränar min sambo på kvällarna så vi får gå runt 21-tiden på kvällarna. Igår var det svin halt ute, höll på o dra dit 5-6 gånger.



Men mer motion till oss!! Nu måste vi ta o klinga det här varje dag så det är nån nytta med det!
Jag känner hur flilufts lusten börjar komma tillbaka redan. Jag har ju tränat en hel del innan fast kampsport då, och innan jag blev gravid, men jag sparkade fortfarande i huvudhöjd när jag var i 8:e månaden!
Det blev dom på träningen lite paffa över:)


Så nu ska det bli konditionsträning ett tag sen ska jag ge mig på det här lite mer krävande sen:)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0